24 Ocak 2016 Pazar

Ortak Platform - Toplum Sözleşmesi



 
Toplum Sözleşmesi

- Kendini bu topraklara ve bu topluma ait gören bir bireyim.
- Olumsuzluklarda benim de az/çok payımın olduğunun farkındayım ve gelecek için aydınlanmanın tarafını seçiyorum.
- Çocuklarımız için daha güzel bir gelecek kurmak için kendime ve toplumuma aşağıdaki konularda söz veriyorum:
  + Hareketimizin vizyonu ışığında, değerlerimize sadık kalarak amacımız doğrultusunda kendimden başlayarak harekete geçeceğim,
  + Aklımı kullanma cesaretini göstereceğim,
  + Kimseye minnet duymayacağım, biat etmeyeceğim,
  + Dürüstlük, doğruluk, insancıllık, adalet ve demokrasiden yana taraf olacağım,
  + Kişisel, siyasi çıkarlardan önce toplumun çıkarlarını gözeteceğim,
  + Fiziksel ve akıl gücümle, gönlümle içinde bulunduğum topluma katkı sağlayacağım,
  + Paylaşacağım, ben değil biz olmak için samimiyetle çalışacağım,
  + Sağlıklı yapının kurulmasını talep edip, takip edeceğim,
  + Haksızlığa, zulme karşı direneceğim,
  + Daha güzel bir gelecek için biz olup hep birlikte yürüyeceğiz.
                                                                    Dijital İmza
                                                                (Kişisel Bilgiler)

(Bu sözleşmeyi dijital olarak onaylayan herkes bu platformun gönüllüsü olur.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Nur Yüzlü İhtiyar Kuyumcuda

Nur yüzlü ihtiyar bir adam şeyh edasıyla kuyumcuya girdi.  Kuyumcu saygıyla karşıladı. İhtiyar dedi ki: - Ben senin sevabınım..! Kuyumcu gül...