3 Kasım 2010 Çarşamba

Selam ve Saygılarımla



- Toplumun esenliği ve gönencinin, olumlu bir kültür ve felsefi birikimin üzerine oturduğunu düşünüyorum.

- Toplumun kültürel ve felsefi birikimine bir zerre de olsa katkı sağlamak maksadıyla, hayatı daha iyi anlayabilmek için bakış açımı sizlerle paylaşmak istiyorum.

- Gelişmiş toplumların; organik, örgütlü toplumsal alt yapılardan ve sürekli öğrenen bireylerden oluştuğu varsayımından hareketle yaşam boyu öğrenme için, hayatı daha iyi değerlendirmek için iletişim ve paylaşımın önemli olduğunu düşünüyorum.

- Bundan sonra da talep gelirse, çay molalarında da olsa üç-beş satır bi'şeyler yazarak (kısa kısa) paylaşmak arzusundayım.

- Unutmadan, yazdıklarımın tamamen şahsi görüşlerim olduğunu belirtmek istiyorum.  Benim söylediklerimin değil, nasıl algılandığının önemli olduğunu bilerek Nasreddin Hoca misali herkes nasıl anlıyorsa kabulümdür. Çünkü her yazılanın(iletişim kapsamında mesajın); zaman, mekân, gereksinim ve niyet boyutuyla değerlendirilmesi - eğitim seviyesi, kültür yapısı, konu hakkında uzman/sorumluluk sahibi, konuya ilgili veya dışarıdan ilgisiz vb. çeşitli tasniflemelere göre düzey (Burada düzey üstünlük anlamında kullanılmamaktadır.) yaklaşımı ile ele alınması gerektiği inancındayım. Kısaca; günümüzde değil sosyal bilimlerde, doğal bilimlerde bile mutlak doğrular yokken farklı algılamalara saygı duyuyorum.
 Sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Nur Yüzlü İhtiyar Kuyumcuda

Nur yüzlü ihtiyar bir adam şeyh edasıyla kuyumcuya girdi.  Kuyumcu saygıyla karşıladı. İhtiyar dedi ki: - Ben senin sevabınım..! Kuyumcu gül...